Oyun Hakkında;
Sürüm Adı ____ : Far Cry 2
Rar Şifresi_____:
www.fulloyun.comCrack________ : Mevcut
Alternatif Crack :http://rapidshare.com/files/15684270...k.FullOyun.rar
Serial________ :3LEQG-9H93Q-TFLSN-J9E78-UWU9R-R2P4Q-YQEFM-7KD86-BXZ3
Dosya Türü ___ : Sanal Sürücü
Upload Eden___: Tomb Raider
Part Sayısı ____: 20 (200 MB)
Açabilmeniz için önerdiğimiz program:
http://rapidshare.com/files/143019088/Deamon_TooL.FO.X-GirL.rarSistem Gereksinimleri;
Minimum Sistem:
İşlemci: Pentium 4 3,2 GHz, Pentium D 2,66 GHz, AMD Athlon 64 3500+
Ekran Kartı: 256 MB Nvidia 6800 veya ATI X1650, Shader Model 3,
Bellek: 1 GB
Disk Alanı: 12 GB
Önerilen Sistem:
İşlemci: Intel Core 2 Duo, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom ve üzeri
Ekran Kartı: 512 MB Nvidia 8600 GTS, ATI X1900 ve üzeri
Bellek: 2 GB
Desteklenen Ekran Kartları: Nvidia 6800, 7000, 8000, 9000, 200 serileri. Dizüstü bilgisayarlar için 8800M ve 8700M.
ATI X1650-X1950 serileri, HD 2000, HD 3000, HD 4000 serileri.
Rapidshare Bağlantıları ;
Oyun İçi Görüntüler;
Oyun Bilgileri
2004 Mart ına bir geri dönelim. Yediğimiz bir roket ile birlikte kendimizi cennet gibi bir adada buluyorduk. Tam Böyle rokete can kurban diyecekken, aslında cehennemin tam ortasına düştüğümüzü anlıyor ve çıkmak için mücadele vermeye başlıyorduk. CryTek in muhteşem Cry Engine ı ile geliştirilmiş olan FarCry dan bahsediyoruz. Kimse ondan böyle bir patlama beklemezken, o zamanın en fazla oynana yapımlarından birisi haline gelmişti. 4 senelik bir aranın ardından, FarCry 2 ile buluşmaya hazırlanıyoruz. Teknolojiden nasibini sonuna kadar alacak, hem grafiksel hem de yapay zeka namına çok önemli getirileri olacak. Bu arada hemen belirtelim; olayın sorumluluğunu bu sefer Ubisoft Montreal almış durumda.
Başka bir cehenneme
FarCry da macera yaşadığımız o güzel ada, yerini bu sefer Afrika nın tehlikeli çölleri, savanları, ormanları ve yerleşim yerlerine bırakıyor. İlkiyle bağlantısı olmayan bambaşka bir hikaye içerisinde olacağız. Afrika kökenli iki savaş topluluğu var ve bunlar birbirleriyle çatışma halindedirler. Başlarken, istediğimiz asker türünü seçerek, bu savaş birliklerinden istediğimize hizmet etme şansına sahip oluyoruz. İster ikisine de düşman hareket edebilir, istersek birine ya da her ikisine birden dostça davranabiliriz. FarCry 2 nin en önemli özelliklerinden birisi olarak, atacağımız her adım ve yapacağımız her hareketin, oyuna direkt olarak etkisini söyleyebiliriz. Herhangi bir birliğe yardım ettiğimizde ya da düşman davrandığımızda, oyunun senaryosu buna göre değişecek ve olayların seyri daha farklı olacak. Bu sadece seçimlerimize bağlı değil, savaş sırasında yaptığımız hareketlere de bağlı olacak. Ters bir hareketimiz bize pahalıya mal olabilir, ya da kritik kararlarımız ile kendi hayatımızı kurtarmış olabiliriz. Yalnız, asıl olay The Jackal isimli esas elemanı bulma üzerine gelişiyor. Bu elemanın en önemli özelliği, her iki savaş birliğine de silah tahsis ediyor olması.
Özgürlüğümüz sadece vereceğimiz kararlar çerçevesinde değil, koskoca bir harita üzerinde hareket edeceğiz ve görevlerimize dilediğimiz yoldan dilediğimiz şekilde ulaşma şansına sahip olacağız. Yaklaşık 50 km karelik bir oyun alanı var. Yapımcıların bize bu konuyla ilgili verdiği bir müjde var; bu koca harita üzerinde gezinmemiz sırasında her şey sabit diskimizden direkt olarak okunacak ve bu da hiçbir yükleme ekranı ile karşılaşmayacağımız anlamına geliyor. Bize yardımcı olmak üzere, yanımızda pusulamız ve haritamız da olacak.
Ubisoft Montreal, geliştirmiş olduğu yeni nesil grafik sistemini, FarCry 2 ile birlikte beğenimize sunacak. Bu grafik motoru tam bir gelişim abidesi. Öncelikle, hava şartlarının gerçek zamanı olarak oyuna yansıdığını görebilecek, gerekirse saldırı stratejilerimizi bu şartları göz önünde bulundurarak değerlendirebileceğiz. Rüzgar çıktığını var sayalım, etrafı ateşe verdiğimizde, alevlerin rüzgarın yönüne ve şiddetine göre yayıldığını görebileceksiniz. Buradan çıkartabileceğimiz bir başka sonuç ise, çevreye hasar verebileceğimiz. Otları ve ağaçları tutuşturabilecek ya da etrafa kalıcı hasarlar uygulayabileceğiz. Gerçek zamanlı olarak gün ve gece geçişleri yaşanacak. Gündüz ne kadar ortalıkta olursak, gece de gizlenebilmemiz için biçilmiş kaftan olacak. İstersek kendimize tenha bir yer bulup, burada dinlenebilecek, gecenin gelmesini bekleyerek kendimizi daha rahat gizleme şansını elde edebileceğiz.
Mantık çerçevesi
Gelişimin tek adresi grafikler değil. İlk FarCry da oldukça takdir edilen yapay zeka, FarCry 2 yle birlikte daha da ileri gidiyor. Gerçeğe çok yakın bir mantık mekanizması geliştiriliyor ve böylece karakter hareketleri programlı olmaktan çok, kendileri düşünüyormuş gibi hareket etmeleri sağlanacak. Zor durumda kaldıklarında yardım çağıracak, sizi zor duruma sokmak için kendi stratejilerini geliştirecekler. Karanlıkları kullanacak ve gerekirse etrafı ateşe verip sizi tuzağa düşürebilecekler. FarCry 2 de de araçlara yer veriliyor ve çeşitli kovalamacalar yaşayacağımız belirtiliyor. Araçlar konusunda da güzel haberler var; bizi gerçekçi hasar modellemeleri bekliyor olacak. Aracımız hasar durumuna göre şekillenecek ve bir yerden sonra da alev alıp patlayacak. Böyle durumlarda da çok dikkatli olmamız gerekiyor. Kullanabileceğimiz birbirinden farklı 30 silahımız var ve hepsinin kendine göre avantaj ve dezavantajları olmasından dolayı, kullanma koşullarına dikkat etmemiz gerekiyor.
"Hava şartlarının gerçek zamanı olarak oyuna yansıdığını görebilecek, gerekirse saldırı stratejilerimizi bu şartları göz önünde bulundurarak değerlendirebileceğiz."
FarCry 2 de aldığımız hasarlara dikkat etmek durumundayız. Eğer aldığımız hasar miktarı azsa, bir yerden sonra zaten kendi kendine düzelecek. Ancak, ağır hasar aldıysak, yanımızda taşıdığımız ilk yardım çantasına başvurmamız gerekiyor. Hasarın şekline göre kendimizi tedavi edeceğiz, tabii tedavi olma süremize kadar yaramızın acısını derinden hissediyor olacağız.
Anlattığımız bunca şeyden mantık olarak şöyle bir sonuç çıkartılabilir; bunca grafiksel ve yapay zeka gelişimini kaldırabilmek adına güçlü bir sisteme ihtiyaç duyabiliriz. Doğrudur, güçlü bir sistem bunca şey için garanti olacaktır, ancak yapımcıların belirttiğine göre, FarCry 2, tek çekirdekli işlemcilerin de çalıştırabileceği şekilde optimize edilecek. Tabii, DirectX10 un marifetleri sonuna kadar desteklenecek.
Duyalım bu çığlığı
İlk FarCry ın yarattığı bombadan sonra, ikincisinin de gümbür gümbür geldiğini söyleyebiliriz. Gelişimini maksimum düzeyde tamamlayıp karşımıza çıktığında, tadından yenmeyecek bir yapım ile karşı karşıya kalabiliriz. FarCry bize gerçekten sürpriz yapmıştı, ancak FarCry 2 de kalite dolu geldiği zaman, bu sürpriz olmayacak, ama bize kendini sonuna kadar alkışlatacaktır. FarCry 2, PC nin yanında Xbox 360 ve PS3 için de hazırlanıyor ve 25 Mart 2008 den itibaren piyasalardaki yerini alacak.
Oyun Hileleri;
Far Cry 2 oyuncuları işte size oyunda rahatca ilerlemeniz için oyunun hile kodları. Öncelikle yapmanız gereken Oyunun kurulu olduğu dizine maouse ile sağ tıklayarak özellikler bölümüne “-DEVMODE” yazın, örnek vermek gerekirse şöyle olmalı:
“C://Program Files/Ubisoft/CryTek/Far Cry/Bin32/FarCry.exe”
- DEVMODE”
Sonra oyunu kurduğunuz klasore girin. Orda DevMode.lua isimli dosya olacak. Bu dosyayı Text editor yardımıyla açın. Sonra bu dosyanın içindekileri silin tamamen silin ama silemeden önce DevMode.lua dosyasının bir yedegini alın ve içine şunları ekleyin;
function ToggleGhost()if (not ghost) then
ghost=1;
else
ghost=1-ghost;
end
if (ghost==1) then
Hud:AddMessage("[CHEAT]: Ghost mode ON”);
ai_ignoreplayer = “1″
else
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: Ghost mode OFF”);
ai_ignoreplayer = “0″
end
endInput:BindCommandToKey("#ToggleGhost()","9",1);
function ToggleGod()
if (not god) then
god=1;
else
god=1-god;
end
if (god==1) then
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: God mode ON”);
else
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: God mode OFF”);
end
end
Input:BindCommandToKey(”#ToggleGod()”,”0″,1);
function NoReload()
if _localplayer then
_localplayer.cnt.ammo_in_clip=999;
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: Give 999 ammo without reload”);
else
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: no ammo today”);
end
end
Input:BindCommandToKey(”#NoReload()”,”8″,1);
function FullGrenades()
_localplayer.cnt.numofgrenades=99;
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: Give full grenades”);
end
Input:BindCommandToKey(”#FullGrenades()”,”7″,1);
function HealthArmor()
if _localplayer then
_localplayer.cnt.health=999;
_localplayer.cnt.armor=999;
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: Give huge amount of health and armor”);
else
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: no health and armor”);
end
end
Input:BindCommandToKey(”#HealthArmor()”,”6″,1);
function OtherStuff()
if (not stuff) then
stuff=1;
else
stuff=1-stuff;
end
if (stuff==1) then
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: Water, vegetation and fog OFF”);
e_water_ocean = “0″
e_vegetation = “0″
e_fog = “0″
else
Hud:AddMessage(”[CHEAT]: Water, vegetation and fog ON”);
e_water_ocean = “1″
e_vegetation = “1″
e_fog = “1″
end
end
Input:BindCommandToKey(”#OtherStuff()”,”5″,1);
Bundan sonra ;
Klavyede 5-6-7-8-9-0 tuşlarına kullanarak hileleri kullanabilirsiniz.
[5]-Her yeri yüzeysel görürsünüz.
[6]-Can ve Zırh verir.
[7]-Size 99 el bombası verir.
[8]-Sihâhınızın vermisini 999 yapar (reloading yapamazsınız)
[9]-Düşmanlar sizi göremez Açık/Kapalı
[0]-Ölümsüzlük Açık/Kapalı